1 |
1054-CNF (R1) |
آسیب شناسی آموزش مجازی درس تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی دانشگاهها در دوره کرونا مطالعه موردی مجتمع آموزش عالی اسفراین |
محمدحسن بهنام فر |
پذیرفته شده |
2 |
1241-CNF |
آشنایی با انواع تدفین در تاریخ ایران و بررسی موردی نحوه تدفین در گورستان سفید چاه بهشهر |
آزاده عظیمی اترگله، حسین عابددوست، زیبا کاظم پور |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
3 |
1079-CNF |
آشنایی با علوم آرشیوی و تاثیر آن در پژوهش های تاریخی |
حسین احمدی رهبریان |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
4 |
1029-CNF (R1) |
آموزش تاریخ با استفاده از هنرهای نمایشی |
حسین محمدی |
پذیرفته شده |
5 |
1234-CNF |
آموزش تاریخ با بازیهای تاریخی دیجیتال |
سمانه امیرسرداری، محمدرضا گودرزی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
6 |
1034-CNF |
آموزش ترکیبی؛ برداشت ها و باورهای معلمان تاریخ |
زاهد فرجی، عارف امیری |
پذیرفته شده |
7 |
1274-CNF |
آموزش و پرورش در عصر ساسانی |
ایوب گراوند |
پذیرفته شده |
8 |
1041-CNF |
اثربخشی آموزش چندرسانهای برانگیزش پیشرفت درس تاریخ دانشآموزان نابینا |
حسین سراوانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
9 |
1057-CNF |
اثر بخشی استفاده از نقشه مفهومی در آموزش تاریخ 3( ایران و جهان معاصر ) ( یادگیری معنادار ) |
حیدر امیری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
10 |
1173-CNF |
استفاده ازشیوه های نوین درآموزش تاریخ |
فرشته لطیف پور، مریم دریکوندی، فاطمه طولابی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
11 |
1199-CNF |
اسناد بالادستی و آموزش تاریخ: آموزش تاریخ از منظر ساحتهای ششگانه تعلیم و تربیت در سند تحول بنیادین |
آمنه شاهمرادی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
12 |
1142-CNF (R1) |
الگوها و روش های تدریس در آموزش تاریخ |
فاطمه زرآبادی پور، حنانه سامانی پور |
پذیرفته شده |
13 |
1172-CNF |
بایسته های آموزش درس تاریخ تحلیلی صدر اسلام |
راضیه سیروسی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
14 |
1039-CNF |
بررسی انتقادی از ایده شروع آموزش رشته تاریخ در دارالفنون |
مهدی وزینی افضل |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
15 |
1271-CNF |
بررسی اهمیت و ضرورت آموزش تاریخ در نهج البلاغه |
مریم یوسفی، سامان پهلوانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
16 |
1058-CNF |
بررسی تأثیر تحولات سیاسی- مذهبی بر قوانین و مفاد درسی مراکز علمی-آموزشی عصر سلجوقی |
پروین اصغری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
17 |
1171-CNF |
بررسی تاثیر روش تدریس شبیه سازی در آموزش تاریخ بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان پسر پایه هشتم منطقه رضویه |
مبین مختاریان نوگلی، مهدی لطفی رضائی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
18 |
1220-CNF |
بررسی تدریس آنلاین دروس تاریخ در طول فرآیند آموزش از راه دور اضطراری |
هستی خرسند |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
19 |
1170-CNF (R1) |
بررسی چالش های درس تاریخ و راهکارهای ایجاد انگیزه در دانش آموزان |
معصومه عباسی، اعظم تقی پور جاوی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
20 |
1038-CNF |
بررسی زوایای استفاده از روشهای اینفوگرافی در تدریس تاریخ در دانشگاه |
مهدی وزینی افضل |
پذیرفته شده مشروط |
21 |
1000-CNF |
بررسی ضرورتهاى مطالعه تاریخ و اهمیت آن از دیدگاه استاد مطهری(ره) |
اصغر رجبی ده برزوئی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
22 |
1125-CNF (R2) |
بررسی علوم اسلامی با تکیه بر درک تاریخی، مطالعه موردی : علم کلام |
راضیه سیروسی، اکرم ناصری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
23 |
1221-CNF |
بررسی عوامل موثر بر تغییر و تحولات شیوه های آموزش در دوره قاجار |
مطهره اسمعیل زاده آرائی، سیده شهربانو اشرفی مشک آبادی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
24 |
1017-CNF |
بررسی کاربرد فناوری های نوین در آموزش سلسله های تاریخ ایران (با تاکید بر نرم افزار iMindMap) |
فائزه شمس الدین قطرم، هانیه منصوری خسروی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
25 |
1166-CNF |
بررسی محتوای تاریخ کتاب مطالعات اجتماعی پایهی پنجم کشور ایران و ترکیه: یک مطالعهی تطبیقی |
حسن جوادینیا، علیرضا آورند، آرمین زاهدی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
26 |
1037-CNF |
بررسی مفهوم هویت ملی و مولفه های آن در کتاب های تاریخ مقطع متوسطه دوم |
زهرا اسمی جوشقانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
27 |
1113-CNF |
بررسی ناسیونالیسم در آموزش تاریخ دوران پهلوی اول |
ندا فخری، کوروش فتحی، فاطمه ملایی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
28 |
1096-CNF |
بررسی نقش اسناد آرشیوی در آموزش و مطالعات تاریخ |
محمدعلی نعمتی، فضل الله فولادی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
29 |
1182-CNF |
بررسی نقش و جایگاه حقوق در صیانت از میراث فرهنگی و آثار باستانی |
علی قلاوندی، نغمه فرهود، امیرحسین مهدیانی، پوریا میری |
پذیرفته شده |
30 |
1012-CNF |
بررسی نمادهای هویت ملی ایران در کتب مطالعات اجتماعی متوسطه اول(پایه هفتم،هشتم و نهم) |
سعید عظیمی، وحید سعیدی، رحیم جوان لاجی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
31 |
1007-CNF |
بینش و روش تاریخ نگاری ابن عساکر (د. ۵۷۱ق / ۱۱۷۶م) |
افتخار قاسم زاده، هدایت جهانبخش قره آغاج |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
32 |
1094-CNF |
تأثیر آموزش تاریخ بر هویت و وحدت ملی کشورهای جهان |
افتخار قاسم زاده، میثم سلیمانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
33 |
1133-CNF |
تأثیر داستان سرایی در تدریس و یادگیری درس تاریخ در مقاطع پایین تر |
بهاره چرخاب، فهیمه چرخاب |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
34 |
1244-CNF |
تأملی بر رویکرد چندمنظری در آموزش تاریخ؛ چیستی، ضرورت، کارکرد، موانع و محدودیتها |
عباس پرتوی مقدم |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
35 |
1050-CNF |
تاثیر آشنایی با تاریخ محلی در علاقهمندسازی مخاطبان به تاریخ |
محمد رنجبر، سید علاءالدین شاهرخی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
36 |
1088-CNF |
تاریخ، جغرافیا و فرهنگ بخش دشمنزیاری از توابع ممسنی فارس |
خسرو رزمجویی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
37 |
1269-CNF |
تاریخ شفاهی به مثابه ابزاری نو در آموزش تاریخ |
مرضیه شادجو |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
38 |
1036-CNF |
تبیین نقش و جایگاه آموزشی و تربیتی داستانگویی در برنامه درسی تاریخ |
افتخار قاسم زاده |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
39 |
1132-CNF (R2) |
تحلیل عوامل اثرگذار بر افزایش کیفیت یادگیری سیار در آموزش درس تاریخ در مدارس |
سحر گودرزی، فاطمه فدائی، رضوان حیدری |
پذیرفته شده |
40 |
1226-CNF |
تحلیل کتاب درسی تاریخ (1) ایران و جهان باستان: نقاط قوت، ضعف، و راهکارهای بهبود |
فرشته براتی گل شیخی، امیرحسین رحیمی |
پذیرفته شده |
41 |
1228-CNF |
تحلیل محتوای کتاب تاریخ(١) ایران و جهان باستان پایه دهم رشته ادبیات و علوم انسانی |
صباح محمدی |
پذیرفته شده مشروط |
42 |
1018-CNF |
تحلیل محتوای کتاب درسی تاریخ یازدهم انسانی به روش تحلیل محتوا ویلیام رومی |
محمد علی پور، معصومه سازدار، فاطمه اسدی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
43 |
1229-CNF |
تحلیلی بر محتوا تاریخ دهم انسانی به روش ویلیام رومی |
زهرا زرنگ |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
44 |
1043-CNF |
توجه به تاریخ و آموزش تاریخ در آثار ابوالقاسم سحاب تفرشی |
میثم سلیمانی، افتخار قاسم زاده |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
45 |
1260-CNF |
جایگاه متون کلامی در پژوهش های تاریخی مطالعه موردی کتاب «النَقض» قزوینی |
زینب بیرانوند |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
46 |
1053-CNF |
جستاری در علوم و دانش ایران باستان |
علی عزیزیان |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
47 |
1188-CNF |
چالشها و آسیبهای آموزش تاریخ در دانشگاه |
محمدرضا عسکرانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
48 |
1003-CNF |
چکیدهای از تاریخ روم برای دانشجویان آموزش تاریخ |
امیر کریمی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
49 |
1049-CNF |
چگونگی پرستش الهه ها و ایزد بانوان ایرانیان باستان و تاثیرات آنها بر بنیان خانواده |
علی مختاری |
پذیرفته شده |
50 |
1026-CNF |
چگونگی تدریس درس« جنگ جهانی دوم و جهان پس از آن» با روش «پرس و جو» : رویکرد درس پژوهی |
سعید رومانی، شجاع عربان، اسفندیار سپهوند، بابک نیک پور، ابوالفضل گچکوب زاده |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
51 |
1024-CNF |
چگونگی تدریس درس تاریخ اسلام دوران هجرت پیامبر اکرم (ص)، ازشهر مکّه به مدینه با روش مناظره: رویکرد درس پژوهی |
سعید رومانی، اسفندیار سپهوند، فضل اله فولادی، حسین یعقوب فرحانی، حمید ناظری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
52 |
1023-CNF |
چگونگی تدریس درس عصر شکوفایی با روش تدریس مناظره: رویکرد درس پژوهی |
سعید رومانی، فضل اله فولادی، مرتضی دارابی، محمد شهبازی، حسین حسنوند |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
53 |
1051-CNF |
درآمدی بر روشهای نوین تدریس تاریخ در مدارس چند کشور جهان |
هاشم ملکشاهی، سید علاءالدین شاهرخی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
54 |
1237-CNF |
ده گام در طراحی واحد یادگیری در آموزش تاریخ در قالب یک تجربه زیسته در درس طراحی واحد یادگیری |
احمد رضا نجفی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |
55 |
1087-CNF |
رابطه و اولویت بندی ابعاد پخش برنامه های آموزشی تاریخی شبکه های محلی بر انسجام اقوام |
خسرو رزمجویی |
پذیرفته شده |
56 |
1159-CNF |
راهبرد تدریس موثر آموزش تاریخ |
مسعود محمدی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |
57 |
1160-CNF |
راهبرد های تدریس مؤثر در آموزش تاریخ |
فاطمه غلامی قزلو، سید علی محمد مختاری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
58 |
1137-CNF (R1) |
راهبردهای تدریس موثر در آموزش تاریخ با تأکید بر تدریس فعال و کار گروهی |
اعظم تقی پور جاوی، معصومه عباسی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
59 |
1273-CNF |
راهبردهای تقویت تفکر انتقادی در آموزش تاریخ |
موسی الرضا بخشی استاد |
پذیرفته شده |
60 |
1030-CNF (R1) |
راهبرد های معکوس در آموزش تاریخ متوسطه دوم |
فائزه عباس زاده، معصومه فرجی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
61 |
1120-CNF |
راه کارهای تقویت تفکر انتقادی در آموزش تاریخ |
موسی الرضا بخشی استاد |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |
62 |
1259-CNF |
راهنمای کاربردی سنجش تکوینی (مستمر) در درس تاریخ The practical guide for the formative assessment (continuous) in the history |
علی اکبر شهابادی، اشرف سرشاد استاد |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
63 |
1021-CNF |
روایت پژوهی معلمان تاریخ با استفاده از یافتن مصداق بر طبق منابع کمک تاریخی برای روایت ها و نقش آن در آموزش این علم |
اسماعیل سپهوند، مهدی نظری، حجت سالار نژاد |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
64 |
1195-CNF |
روش پژوهش تاریخی با تأکید بر تأثیر مکتب آنال بر پیدایش و گسترش آن |
جمشید سروری، هیدا طوافی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
65 |
1270-CNF |
روش تدریس درس تاریخ هخامنشیان با روش بدیعه پردازی: درس پژوهی |
اسفندیار سپهوند، مسلم قبادیان، اسد یگانه، یاسین صیفوری آرپناهی، صادق نوروزی، سید حسین حسینی فداله |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
66 |
1004-CNF |
روش های تدریس در یادگیری تاریخ |
امیر کریمی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
67 |
1022-CNF |
روشهای خلاقانه در آموزش تاریخ به دانشجویان؛ تاثیر آشنایی با جهانبینی کمالالدین بهزاد بر طراحیهای دانشجویان رشته طراحی لباس |
صدیقه نایفی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
68 |
1062-CNF |
ساختار آموزشوپرورش عصر صفوی با مرکزیت اصفھان |
محمد حسین جعفری، علی عزیزیان، کاوه اسپنانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
69 |
1268-CNF |
سواد تاریخی و شهروند پروری |
شجاع عربان |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
70 |
1267-CNF |
شناسایی و رتبه بندی روش های تدریس آموزش تاریخ در مدارس متوسطه |
فاطمه زرآبادی پور، محمد سلیمان نژاد، حنانه سامانی پور |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
71 |
1265-CNF |
شناسایی و رتبه بندی محیط های یادگیری مناسب برای تدریس تاریخ در مدارس متوسطه |
شقایق خورشیدی، محمد سلیمان نژاد، مهدیه حسنی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
72 |
1211-CNF |
شناسایی و رتبه بندی میزان توجه به مولفه های اجتماعی در کتب درسی مطالعات اجتماعی متوسطه اول |
محمد سلیمان نژاد، سیده مریم نواده کی، مریم کریمی، فاطمه کشتکار صحنه سرا |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
73 |
1071-CNF |
ضرورت آموزش تاریخ با تأکید بر جغرافیا |
نصراله صالحی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |
74 |
1246-CNF |
ضرورت تدریس علم تاریخ در مدارس |
فاطمه سلیمانی مهر |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
75 |
1035-CNF |
ضرورت و اهمیت گردش های علمی و سفرهای مجازی در آموزش تاریخ |
فروزان ادیب فر، ریحانه رضوانی، عاطفه یاوری |
پذیرفته شده |
76 |
1258-CNF |
عقلانیت و آموزش تاریخ در نهجالبلاغه (مجدد) |
مهدی نظری، محمدعلی نعمتی، محمدحسین صادقی درویشی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
77 |
1046-CNF |
فواید وآموزش تاریخ اسلام در اجتهاد و فهم صحیح فقه ونظام حقوقی اسلام |
یحیی آریامنش |
پذیرفته شده مشروط |
78 |
1164-CNF (R1) |
کاربرد ادبیات در پژوهش تاریخی( مطالعه موردی؛ عَتَبه الکَتبه) |
زینب غلامی، شهرام رهنما، زینب بیرانوند |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
79 |
1245-CNF |
کاربردخط وخطاطی وخوشنویسی درآموزش علم تاریخ درایران اسلامی |
سپیده کرموندی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
80 |
1045-CNF |
کارکرد آموزه های اخلاقی تاریخ بیهقی در آموزش تاریخ |
اسماعیل بهرامی، غلامعلی چشمه چراغ |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
81 |
1224-CNF |
کارکرد روش ایفای نقش در تدریس تاریخ (یاد دادن برای یاد گرفتن) |
فضل اله فولادی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
82 |
1002-CNF |
کتابشناسی توصیفی-تحلیلی: مروری بر کتابهای رشته آموزش تاریخ |
امیر کریمی، کوروش فتحی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
83 |
1146-CNF |
کندوکاوی در آموزش تاریخ |
زهرا زرنگ |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
84 |
1257-CNF |
مساله ها و چالش های تدریس واحد درسی تاریخ ( تدوین و آموزش) |
پریناز آقابابائیان، سمیه موسوی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
85 |
1249-CNF |
معرفی و کاربرد نرمافزارهای ثبت تجربهزیسته در فرایند آموزش تاریخ |
بهنام لطفی خاچکی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
86 |
1020-CNF |
موزه ها محیطی مناسب در یادگیری تاریخ |
فضل الله فولادی، اسماعیل سپهوند، کریم کریمی آرا |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
87 |
1154-CNF |
نقش اموزش تاریخ در توسعه گردشگری |
هاجر قاسمی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
88 |
1217-CNF |
نقش تذکرهها در پژوهشهای تاریخی و آموزش تاریخ (با تکیه بر هنر خوشنویسی و نگارگری در دوره صفویه) |
محمدعلی نعمتی، کامین عالی پور |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
89 |
1063-CNF |
نقش تلمیحات ادبی در آموزش تاریخ با تکیه بر اشعار خاقانی شروانی |
مجید سپهوند، کامین عالی پور، محمد امرایی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
90 |
1052-CNF |
نقش روایت پژوهی در آموزش علم تاریخ |
اسماعیل سپهوند، مهدی نظری، حجت سالار نژاد |
پذیرفته شده مشروط |
91 |
1099-CNF |
نقش عکس تاریخی در توسعه تفکر انتقادی در آموزش تاریخ |
کوروش فتحی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
92 |
1264-CNF |
نقش فناوری اطلاعات (IT) بر رشد حرفه ای دبیران و دانش آموزان در درس تاریخ |
محمد کمالی باغستانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
93 |
1123-CNF |
نقش فناوری اطلاعات بر رشد حرفه ای دبیران و دانش آموزان در درس تاریخ |
محمد کمالی باغستانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
94 |
1019-CNF |
نقش فناوری نوین در اموزش درس تاریخ |
الهام میرزاخانی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
95 |
1176-CNF |
نقش کارورزی در آموزش تاریخ به دانش آموزان مقطع ابتدایی The role of internship in teaching History to elemntry students |
هدی اکبرحلوایی، سیده مریم حسینی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
96 |
1044-CNF |
نقش محیط در شکل گیری هنرها در طول تاریخ |
غلامعلی چشمه چراغ، اسماعیل بهرامی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
97 |
1218-CNF |
نقش معلمان در جذابیت درس تاریخ پایه دهم انسانی |
فاطمه خشبار |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
98 |
1145-CNF |
نقش واقعیت مجازی در آموزش تاریخ |
فاطمه علی پور، ساجده خسروی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
99 |
1006-CNF |
نقش و جایگاه تربیتی آموزش تاریخ در نظام تعلیم و تربیت |
افتخار قاسم زاده، زینب قدمی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
100 |
1198-CNF |
واکاوی آموزش مجازی درس تاریخ از دیدگاه دبیران تاریخ شهرستان سنندج |
زاهد فرجی، حبیب الله قادرمرزی، عارف امیری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
101 |
1214-CNF |
واکاوی روش های جذاب آموزش تاریخ |
علی امینی زاده، زهره خسروی امین، مصطفی امینی زاده |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
102 |
1001-CNF (R1) |
واکاوی ضرورتهاى مطالعه تاریخ و اهمیت آن از دیدگاه امام خامنه ای (مدظله) |
محمد بیدگلی |
پذیرفته شده |
103 |
1048-CNF |
ویرایش |
محمدحسین صادقی درویشی، فروزان ادیب فر، آمنه افشار، اسماعیل سپهوند |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |